بدمینتون شهرستان بجنورد

بدمینتون

اولین مرحله مسابقات رنکینگ کشوری بدمینتون آقایان 1 تا 3 مرداد در مازندران برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، اولین مرحله مسابقات رنکینک کشوری بدمینتون آقایان در رده سنی بزرگسالان از 1 مرداد در شهر قائم شهر آغاز می شود.
این مسابقات در 3 مرحله انجام می شود که بدمینتون بازانی که بتوانند در مجموع سه مرحله حائز رتبه های برتر شوند به اردوی انتخابی تیم ملی بدمینتون دعوت خواهند شد.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: شنبه 4 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

علي شاه حسيني

 

كاوه مهرابي

 

 

 

 

 

 

محرابی و شاه حسینی نمایندگان بدمینتون ایران هریک با کسب دو پیروزی راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای بین المللی بدمینتون کنیا شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، کاوه مهرابی و علی شاه حسینی دو بدمینتون باز کشورمان به منظور ارتقاء رنکینگ بین المللی خود برای راه یابی به المپیک 2012 لندن ازپنجشنبه 2 تیر در مسابقات بین المللی کنیا حضور یافتند.
بر این اساس علی شاه حسینی که در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود، در دورهای دوم "پیتر ماینا" از کشور کنیا را برد و صبح جمعه در دور سوم این رقابتها "ادوین اکرینگ" حریف قدرتمند اوگاندایی خود را 2 بر 1 (18-21 21-19 21-16 ) شکست داد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. شاه حسینی در این مرحله  عصر امروز (4 تیر) مقابل بخت یک قهرمانی مسابقات رودریگو پاچکو از کشور پرو قرار می گیرد.
کاوه مهرابی دیگر بدمینتون باز ایرانی حاضر در این رقابتها پس از استراحت در دور اول، در بازی های دوم  و سوم خود "داون میستری" از کشور میزبان و "جیووانی گرکو" ایتالیایی را 2بر صفر مغلوب کرد تا عصر امروز (4 تیر) در مرحله یک چهارم نهایی مقابل قهرمان آفریقا از نیجریه قرار گیرد.
مسابقات بین المللی کنیا با حضور بیش از 100  بدمینتون باز از کشور هایی چون آفریقای جنوبی،  مصر، نیجریه، موریس، مجارستان، هند، روسیه، آمریکا، اسلواکی، ترکیه و جمهوری چک از روز پنجشنبه در شهر نایروبی کنیا آغاز شده و یکشنبه با مشخص شدن قهرمان این رقابتها به پایان می رسد.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: شنبه 4 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صبح امروزتیم دونفره بهروز سلیمی و علی نجفی موفق به کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان 2011 سوئد شدند تا ششمين مدال اين مسابقات نيز نصيب تيم بدمينتون ايران شود.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون بدمينتون، هجدهمين دوره مسابقات قهرماني جهان پيوند اعضا از ديروز در گوتنبرگ سوئد آغاز شد که تيم بدمينتون ايران متشکل از 4 بدمينتون باز زن و 4 بدمينتون باز مرد در اين رقابتها حاضر شده است.
تیم ملی ايران صبح امروز(چهارشنبه) در قسمت دونفره توسط دوبل بهروز سلیمی و علی نجفی در رده سنی 39-30 سال صاحب مدال برنز گردید. تيم ايران پيش از اين صاحب 5 مدال ديگر (2مدال طلا و 3 مدال برنز) نيز شده بود

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: شنبه 4 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

يك ديدار دوستانه در تاريخ 1/4/1390 در سالن اختصاصي بدمينتون بجنورد برگزار شد كه اين مسابقه در رده سني برزگسالان براي محك بازيكنان بجنورد برگزار شد از چهر ه هاي معروف بدمينتون كه در اين مسابقه شركت كردبود به سعيد سروري مي توان اشاره كرد كه با بازي خوبش محك خوبي براي بازيكنان ما به حساب مي آمد .

اين ديدار دوستانه با بازيهاي خوب به پايان رسيد و درميان استقبال خوب تماشاچيان قرار گرفت .

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

چن جين قهرمان بدون مسابقهتیم چین موفق به کسب چهار مدال طلا دررقابتهای بدمینتون سوپر سری سنگاپور شد،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون در سينگل مردان چن جين به دليل كناره گيري بحث انگيز لين دان به دليل بيماري موفق به كسب مدال طلا شد،در سينگل زنان وانگ زين از چين دررويارويي با تين باون ،قهرمان اروپا از دانمارك در دو گيم دشوار با نتايج ۲۱-۱۹و ۲۱-۱۷ به پيروزي رسيد،در دوبل مردان تيم كاي يون و فو هايفنگ از چين در برابر رقباي اندونزياييشان گوناوان و چاندرا به راحتي و با نتايج ۲۱-۱۷و ۲۱-۱۳ به برتري رسيدند،در دوبل زنان تيم تيان كينگ و ژائو يونلي از چين در مصاف با تيم  ها جونگ اون و كيم مينگ جون از كره با نتايج ۲۱-۱۳و ۲۱-۱۶ به برتري رسيدند تا چهارمين مدال طلا را براي تيم چين كسب كنند،مدال طلاي مختلط به تيم تانتووي احمد و ليليانا ناتسير از اندونزي رسيد،انها در ديداري دشوار با نتايج ۲۱-۱۴و ۲۷-۲۵ بر تيم چن و چنگ از تايوان به پيروزي رسيدند.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

در حال حاضر بدمینتون کرمانشاه در خدمت آقایان قرار دارد و بانوان به فراموشی سپرده شده اند.به گزارش وبلاگ عشق بدمینتون به نقل از خبر گزاری کرد پرس: ورزش بدمینتون در استان کرمانشاه در طول سال های گذشته موفقیت های چشم گیری در بخش آقایان به دست آورده که باعث شد کرمانشاه به عنوان یکی از قطب های این عرصه در کشور مطرح شود، اما متأسفانه در حالی که بدمینتون آقایان استان در طول سال های گذشته روند رو به رشدی را دنبال کرده است، بدمینتون بانوان که پیش از ادغام هیأت بانوان و آقایان در کشور مطرح بود در طول این سال ها رو به افول نهاد و دچار سکون شد، به نحوی که در حال حاضر موفقیت چندانی از بانوان بدمینتون کرمانشاه در عرصه های کشوری به چشم نمی خورد.نائب رئیس پیشین بدمینتون استان کرمانشاه در خصوص وضعیت بدمینتون در کرمانشاه می گوید: در حال حاضر بدمینتون کرمانشاه در خدمت آقایان قرار دارد و بانوان به فراموشی سپرده شده اند.

javahermarket


ادامه مطلب
نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

به گزارش روابط عمومي اداره كل تربيت بدني استان همدان : مسابقات انتخابي بدمينتون بانوان در رده سني نونهالان در سالن ورزشي فردوسي همدان به صورت انفرادي آزاد و تك حذفي با حضور سه تيم از همدان – نهاوند و ملاير با 50 شركت كننده در دو روز انجام شد كه در پايان اين مسابقات فاطمه صالح از نهاوند مقام اول مرضيه قرباني از نهاوند مقام دوم و محدثه كياني علي آبادي هر دو بطور مشترك از نهاوند مقام سوم اين مسابقات را كسب كردند.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

علی شاه حسینی در هفته ای که گذشت به قصد شرکت دررقابتهای بین المللی بدمينتون  موریس عازم این کشور شد،به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون ،اين بدمينتون با ز مليپو ش با ورود به موريس و  اعلام قرعه  رقابتها متوجه شد كه نامش در جدول وجود ندارد،او در سايت شخصيش در اين باره گفت:پس از رسیدن به موریس متوجه شدم اسم من در جدول نیست . امیدوارم اشتباه از میزبان باشد.اما شاه حسيني بعد از يك روز اشتباه روابط بين الملل فدراسيون را عامل اين امر دانست،شا ه حسيني كه  ميخواست  پس از آن در رقابتهاي بين المللي كنيا شركت كند در موريس ماند تا به اين بيا نديشد كه اشتباه از جانب چه كسي رخ داده است،اما شايد هم مي خواست كه از جاذبه هاي توريستي اين كشور لذت ببر د.

برای دیدن متن کامل خبر به قسمت ادامه مطلب مراجعه کنید
 

 

javahermarket


ادامه مطلب
نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

علی شاه حسینی  بدمینتون باز شایسته کشورمان با وجود اعلام قبلی نتوانست در رقابتهای بین المللی موریس حضور یابد،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون ،اين با زيكن ملي پوش در وبسايت شخص ي خود دليل اين امررا چنين ذكر كرده است:با وجود پرواز طولانی و رسیدن به جزیره موریس بخاطر بی توجهی مسئول بین الملل فدراسیون در معرفی من برای این مسابقات، از حضور در این مسابقات باز ماندم.گفتنيست كه از اواخر فروردين امسال ميرهادي سيد عباسي به عنوان مسئول روابط بين الملل فدراسيون منصوب و جايگزين زهرا حق نژاد شده است.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

اهالي ورزش از تصميم احمدي نژاد رييس جمهور كشورمان مبني برمعرفي دكتر سيد حميد سجادي براي تصدي وزارت ورزش و جوانان به مجلس شوراي اسلامي استقبال كردند. به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون به نقل از خبرگزاري آريا، سرويس ورزشي آريا، براي انعکاس اظهارت ورزشي ها درباره وزير پيشنهادي ورزش و جوانان، اقدام به جمع آوري نقطه نظرات آنها كرده است كه رييس فدراسيون بدمينتون در اين زمينه چنين اظهار نظر نموده است: هر چند مقام وزارت، مقامي سياسي است ليكن يك مدير علاوه بر تعهد و وفاداري به نظام مقدس جمهوري اسلامي بايد داراي شاخص و ويژگي هاي فني، اداري و سوابق درخشان در حوزه تحت مديريت خود باشد. اوميدوارم دكتر سيد حميد سجادي كه از قهرمانان پرافتخار گذشته در عرصه هاي بين المللي بوده و سابقه مديريتي در كشور را نيز دارا هستند بتوانند با راي اعتماد نمايندگان مجلس عهده دار اين امر خطير و حساس در كشور باشند.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 20 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , badminton-sh-bojnourd.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com