بدمینتون شهرستان بجنورد

بدمینتون

فارس و سمنان فینالیست شدند

تیم های فارس و سمنان با شکست تیم های البرز و تهران به فینال مسابقات قهرمانی کشور دختران خردسال راه یافتند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کشور صبح جمعه در ساوه برگزار شد که طی آن تیم فارس توانست با نتیجه 3 بر1 تیم البرز را شکست دهد و تیم سمنان نیز 3 بر صفر تهران را شکست داد.
بر این اساس تیم های تهران و البرز به مقام سوم مشترک دست یافتند و تیم های سمنان و فارس نیز برای تعیین تیم قهرمان عصر امروز به مصاف هم خواهند رفت.
 همچنین  نفرات برتر مرحله انفرادی نیز فردا مشخص خواهند شد.
هفتمین دوره مسابقات قهرمانی دختران خردسال کشور  از 21 تیر ماه در ساوه آغاز شده است.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: جمعه 24 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

رئیس هیات بدمینتون هرمزگان:امیدوارم نهالی که درهیات‌بدمینتون

کاشته‌ام با درایت مسوولان به درختی تنومند تبدیل شود

محمد رضا تهرانی رئیس هیات بدمینتون هرمزگان:امیدوارم نهالی که درهیات‌بدمینتون کاشته‌ام با درایت مسوولان به درختی تنومند تبدیل شود،به گزارش وبلاگ عشق بدمینتون ، رئیس هیات بدمینتون هرمزگان طی گفت‌وگو با صبح‌ساحل عنوان کرد باتوجه به اینکه 2ماه به علت مسایل شغلی به گیلان منتقل شده‌ام ولی چندین بار برای انجام امورات این هیات به بندرعباس آمده و توانسته‌ایم دراین مدت ضمن تعامل با آموزش وپرورش و اداره کل تربیت بدنی مجوز یک دوره کلاس داوری ویکدوره کلاس مربیگری را از فدراسیون برای استان بگیریم.محمدرضا تهرانی که درهرمزگان میانه خوبی با رضا محمدی‌اصل مدیرپیشین اداره کل تربیت بدنی هرمزگان نداشت دراستان گیلان با استقبال او روبرو شده وپیشنهاد کرده است تا تهرانی درامور ورزشی به آنها کمک کند اما هنوز این چهره ورزشی دوست پاسخی به مدیرکل آن استان نداده است. تهرانی در پایان ابرازر امیدواری کردنهالی که درهیات‌بدمینتون کاشته‌اند با درایت مسوولان به درختی تنومند تبدیل شود.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: جمعه 24 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تصویری از نصب یک توپ غول آسای بدمینتون در محل برگزاری

 

رقابتهای جهانی لندن

به گزارش وبلاگ غشق بدمینتون به نقل از سایت جام جم در تدارك رقابت‌هاي بدمينتون قهرماني جهان  كه ماه آينده در لندن برگزار مي‌شود يك توپ غول‌آساي بدمينتون در محل نصب مي‌شود.که تصویر انرا در زیر می بنید.

 

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: جمعه 24 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تیم کردستان قهرمان مسابقات بدمينتون دانش آموزان پسر مقطع متوسطه كشور شد

بيست و نهمين دوره مسابقات بدمينتون دانش آموزان پسر مقطع متوسطه كشور روز چهارشنبه با قهرماني تيم كردستان در مجموعه فرهنگي ورزشي شهيد چمران رامسر پايان يافت.به گزارش و بلاگ عشق بدمینتون ،'قربانعلي سهرابي ' دبير كل اين مسابقات در گفت و گو با ايرنا گفت : تيم هاي استان هاي زنجان و يزد به ترتيب رتبه هاي دوم و سوم اين مسابقات را به دست آوردند. وي افزود : در رشته يك نفره، آرمين زكي زاده از تهران و ابوالفضل بياتي از خراسان رضوي اول و دوم شدند و رضا ظفرمند از گيلان و رامين اسدزاده از كردستان مشتركا سوم شدند. در رشته دو نفره بدمينتون، عليرضا غفوري و محمدرضا باقري از زنجان اول شدند و رضا شهبازي و كسري جعفري از كردستان دوم شدند و علي ملك حسيني و محمدطاهرزاده از گلستان و آروين بهادري و مهيار صفدري از قزوين قزوين مشتركا به مقام سومي دست يافتند. بيست و نهمين دوره مسابقات بدمينتون دانش آموزان دوره متوسطه سراسر كسور با شركت 105ورزشكار درقالب 22 تيم با قضاوت 23 داوربه مدت يك هفته در رامسر برگزار شد.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: جمعه 24 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تيم‌هاي راه یافته به مرحله نيمه‌نهايي رقابت‌هاي قهرماني 
 
بدمينتون  دختران مقطع متوسطه  کشور مشخص شدند

 از سري رقابت‌هاي قهرماني دختران كشور، تيم‌هاي صعود كننده به مرحله نيمه‌نهايي مسابقات بدمينتون قهرماني دختران دانش‌آموز كشور مشخص شدند.به گزارش وبلاگ عشق بدمینتون به نقل از خبرگزاري فارس از كرمان، درمرحله يك هشتم مسابقات بدمينتون قهرماني دختران دانش‌آموز كشور در كرمان پايان يافت و تيم‌هاي اصفهان، تهران، زنجان و كردستان به مرحله نيمه‌نهايي صعود كردند. در اين دور از رقابت‌ها تيم اصفهان موفق شد با نتيجه دو بر صفر فارس را از پيش رو بردارد و استان تهران با اين نتيجه از سد تيم قم گذشت. تيم زنجان نيز موفق شد با نتيجه 2 بر صفر از تيم بوشهر عبور كند و كردستان در يك بازي نزديك 2 بر يك از سد تيم البرز عبور كرد. اين دور از مسابقات در قسمت آزاد و دوبل با شركت 60 نفر در حال برگزاري است و نتيجه گروهي مسابقات و تيم‌هاي برتر راه يافته به فينال عصر امروز برگزار مي‌شود. به گزارش فارس، اين مسابقات در سه رشته ژيمناستيك، بدمينتون و تنيس روي ميز برگزار مي‌شود و رقابت‌هاي بدمينتون در تالار بدمينتون كرمان در حال برگزاري است.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: جمعه 24 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

سرپرست هيئت بدمينتون گيلان ازاعزام بدمينتون‌بازان گيلان به مسابقات كشور ی خبر داد

 سرپرست هيئت بدمينتون گيلان گفت: 17 بدمينتون باز دختر و پسر گيلاني براي حضور در مسابقات قهرماني كشور عازم ساوه و كرمان مي‌شوند.به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون ،سيدحسين موسوي‌الغروبي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار داشت: هفتمين دوره مسابقات قهرماني دختران خردسال كشور تا 25 تير جاري در ساوه برگزار مي‌شود. وي ادامه داد: در اين رقابت‌ها 24 تيم از استان‌هاي كرج، بوشهر، اردبيل، سمنان، توابع تهران، گلستان، خراسان رضوي، همدان، كردستان، تهران، زنجان، چهارمحال بختياري، فارس، قزوين، آذربايجان غربي، ايلام، كرمانشاه، مازندران، خوزستان، اصفهان، قم، مركزي، يزد، گيلان و كرمان با هم به رقابت مي‌پردازند.
برای دیدن متن کامل خبر به قسمت ادامه مطلب مراجعه کنید

javahermarket


ادامه مطلب
نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: جمعه 24 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حضور تيم بدمينتون دختران خردسالان تهران و توابع دررقابتهاي

قهرماني كشور

دو تيم بدمينتون تهران و توابع تهران در مسابقات قهرماني خردسالان(دختران) كشور شركت مي كند.اين مسابقات  در ساوه برگزار مي شود. اسامي نفرات به شرح ذيل است:تيم تهران:1- آلا طرفي نژاد2- هليا شاهوي3- زهرا عارفي شريف4- ريحانه سادات طباطبائي5- هديه شمس6- صدف حاتمي 7- مهديه غفاري 8- نازنين زماني .مربي: سحر زمانيان و سرپرست: نسيم جانيان.تيم توابع تهران:1- حورا ملك پور2- مرضيه عليمرادي3- يگانه سيد تفرشي خامنه4- آيدا فاضلي5- مهتاب مقدسيان6- مهرنوش زمانيان نجات زاده7- سحر احمد آبادي8- سارا جلالي9- سيده نگين هاشمي درگاهه.مربي: نگين اميري پور و سرپرست: زهرا عظيمي پارسا

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: جمعه 24 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به دعوت هیئت بدمینتون بجنورد آقای حمزه صبوری از مربیان باسابقه و مجرب بدمینتون استان خراسان رضوی جهت آموزش و ارتقا سطح بازی و مربیگری بازیکنان و مربیان به بجنورد عزیمت خواهند نمود .

این مربی بر مسابقات انفرادی و دوبل رنکینگ شهرستان که 23 و 24 تیرماه برگزار می شود نظارت خواهد داشت .

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: جمعه 24 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

استان تهران با دو تيم در مسابقات بدمينتون پسران خردسال كشور

كه در كرمان برگزار مي‌شود، شركت مي‌كند

استان تهران با دو تيم در مسابقات بدمينتون پسران خردسال كشور كه در كرمان برگزار مي‌شود، شركت مي‌كندبه گزارش وبلاگ عشق بدمينتون به نقل از خبرگزاري ايرنا، استان تهران با دو تيم در مسابقات بدمينتون پسران خردسال كشور كه در كرمان برگزار مي‌شود، شركت مي‌كنند. 'شباهنگ عسگري'، ' سينا ایواني' ،' اميرحسين نورعليان'، ' ساجد كريمي' ، 'عليرضا بحيرائي'، 'پوريا ابراهيمي' و 'محمد مهدي حسني' اعضاي تيم تهران هستند. همچنين ' شهاب شريعت بهادر' ، 'شهاب فرهادي' 'محمدرضا شاهرخ شاهي'، ' اميررضا رضائيان'،' محمد جواد رشيدي'،' فرشيد فرجيان'، 'علي عجمي' و 'سجاد رادفر' از اعضاي تيم توابع تهران هستند. 'آرش عبدالمحمديان' و'علي كريمي' به ترتيب به عنوان مربي و سر پرست به اين مسابقات اعزام مي شوند. اين رقابت ها از روز 26 تا 30 تير ماه در كرمان برگزار مي‌شود. همچنين هفتمين دوره مسابقات بدمينتون قهرماني دختران خردسال كشور از 21 تير ماه جاري در شهرستان ساوه آغاز مي شود.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

 

رييس هيات بدمينتون استان قزوين گفت: رقابت هاي بدمينتون انتخابي دختران استان در رده سني نونهالان به منظور شركت در مسابقات قهرماني كشور در آبيك برگزار شد،به گزارش وبلاگ عشق بدمینتون ،به نقل از روابط عمومي تربيت بدني استان قزوين،'صديق سخن سنج' روز سه شنبه افزود: در اين رقابت ها بدمينتون بازان نونهال دختر استان طي يك روز در سالن ورزشي پيامبر اعظم(ص) آبيك به مصاف يكديگر رفتند. وي اظهار كرد: در پايان اين رقابت ها، نازنين امامعلي، شيرين كاكاوند، ستاره خوانساري، فاطمه كمالي، كيميا ابراهيمي، فاطمه چگيني، نيكو خداداد، عاطفه موسوي و سحر بيگلو به اردوي آمادگي تيم بدمينتون دختران نونهال استان قزوين دعوت شدند. اين مسوول ورزشي همچنين از اعزام تيم بدمينتون دختران خردسال كشور به مسابقات قهرماني كشور در استان مركزي خبر داد و گفت: اين تيم با شركت هفت بدمينتون باز طي سه روز با حريفان خود در ساوه به رقابت مي پردازد.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 20 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , badminton-sh-bojnourd.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com