بدمینتون شهرستان بجنورد

بدمینتون

 

چنديست كه از آغاز رقابتهاي گزينشي المپيك لندن مي گذارد،بدمينتون با زان كشورمان هم تلاششان را به كار بسته اند تا به اين رقابتهاي معتبر راه يا بند،به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون، بدمينتون بازان ملي پوش ايران در قسمت آقايان مانند شاه حسيني ، مهرابي و اسكندري در چند تورنمنت گزينشي شركت كرده اند و تمام تلاششان را به كار بسته اند تا بازهم در المپيك بدمينتون ايران سهمي داشته با شد،اما بانوان ملي پوش بدمينتون ايران كه براي كسب سهميه  به المپيك از بخت خوبي برخوردارند هنوز در هيچ تورنمنتي شركت نكردند  ،بدمينتو با زاني چون سحر زمانيان، نگين اميري پور كه شايستگيهاي خو د را دررقابتهاي مختلف بين المللي نشان دادند باز هم مي توانند نام ايران را بلند آوازه سازند ولي از حضور اين بدمينتون بازان ساير بانوان تيم ملي بدمينتون دررقابتهاي گزينشي المپيك خبري نيست  فتورنمنتهايي كه سپري شد فرصت خيلي خوبي بود تا اين بانوان محترم امتيازات خوبي براي كسب سهميه به دست اورند ولي اين فرصت را به هر دليلي از دست دادند و لي هنوز هم فرصت با قيست و اميد است كه كم كم راه خود را در اين رقابتها آغاز كنند،به اميد موفقيت ايران و ايراني.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: سه شنبه 14 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

 

در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون دختران در رده سنی نوجوان نفرات برتر به اردوی تیم ملی راه یافتند.به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون به نقل از  روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، اردوی انتخابی تیم ملی دختران در رده سنی نوجوان 10 تا 12 تیر در کمپ تیم ملی ملی بدمینتون برگزار شد. در این اردو فاطمه سروقدی، الناز فیض منش، پگاه کامرانی، صفورا زمانلو از استان سمنان؛ مریم قنبری از گیلان و نگار ناسوتی و هانیه  افراسیابی از استان فارس حضور داشتند که در پایان و پس از انجام مسابقات دوره ایی الناز فیض منش و پگاه کامرانی بدمینتون بازان شاهرودی موفق به کسب مقامهای اول و دوم این رقابتهای انتخابی شده و به اردوی تیم ملی راه یافتند.حضور موفق نوجوانان سمنان نشان از فعالیت های بسیار موثر اشرف السادات رضویان مربی شهرستان شاهرود است که در سالهای اخیر با تربیت ورزشکاران نوجوان و جوان موفق شده تا علاوه بر کسب مقام های قهرمانی کشور؛ بدمینتون بازان آینده داری را نیز به تیم ملی معرفی کند.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: سه شنبه 14 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

مسابقات بدمینتون جام باشگاههای غرب آسیا که قرار بود تیر ماه به میزبانی اصفهان برگزار شود لغو شدبه گزارشوبلاگ عشق بدمينتون به نقل از  خبرگزاري مهر، در ماه‌های اخیر جلسات مختلفی در مورد برگزاری مسابقات بدمینتون جام باشگاه‌های آسیا برگزار شد و مسئولان هیئت بدمینتون استان اصفهان بارها از برگزاری این مسابقات در اصفهان خبر می‌دادند.در ابتدا به پیشنهاد باشگاه پایتخت اصفهان و با توافق فدراسیون بدمینتون و کنفدراسیون بدمینتون آسیا مقرر شد اولین دوره رقابتهای بدمینتون باشگاههای غرب آسیا در سال ۹۰ به میزبانی اصفهان و باشگاه پایتخت برگزار شود اما پس از آن اعلام شد که برگزاری این رقابتها لغو شده است.خرداد ماه زمانی بود که اولین بار برای برگزاری این رقابتها در نظر گرفته شد اما پس از آن فدراسیون تیر ماه را زمان برگزاری این مسابقات اعلام کرد.تا کنون هیچیک از مسئولان در مورد دلایل لغو برگزاری این مسابقات اظهار نظری نکرده‌اند.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: سه شنبه 14 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

به مناسبت گرامیداشت مبعث رسول اكرم (ص) رقابت‌هاي انتخابي بدمينتون بانوان نونهال و نوجوان خوزستان در اهواز برگزار شد.به گزارش وبلاگ عشق بدمینتون،فرحناز كرم‌نژاد، نايب‌رييس هيات بدمينتون خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: اين مسابقات روز چهارشنبه (هشتم تيرماه) با شركت 40 بدمينتون‌باز نونهال و نوجوان از ميان‌كوه، ‌اميديه، ‌اهواز و ‌ماهشهر در مركز استان برگزار شد. وي ادامه‌داد: در رقابت‌هاي نونهالان كه فقط در بخش انفرادي انجام شد فرزانه مرتضوي از ميان‌كوه و فريال فولادي از اهواز به ترتيب قهرمان و نايب قهرمان شدند و مهديه اميري به همراه فاطمه هاشمي هر دو از ميان‌كوه مشتركا سوم شدند.نايب‌رييس هيات بدمينتون خوزستان افزود:

برای دیدن متن کامل خبر به قسمت ادامه مطلب مراجعه کنید

javahermarket


ادامه مطلب
نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: سه شنبه 14 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تیم ملی آرژانتین در دیدار افتتاحیه رقابت های کوپا آمه ریکای 2011 مقابل بولیوی به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 دست پیدا نکرد. بولیوی در دقایق ابتدایی نیمه دوم برخلاف جریان بازی توسط ادیوالدو روخاس به گل رسید اما سرخیو آگوئرو در فاصله 15 دقیقه مانده به پایان بازی گلزنی کرد و مانع از شکست تیم میزبان در دیدار افتتاحیه شد.
دو سال و سه ماه بعد از شکست 6-1 مقابل بولیوی در دور انتخابی جام جهانی 2010، آرژانتینی ها نتوانستند چند شب سختی را برای همسایه های شان رقم بزنند. آرژانتینی ها بازی را بهتر آغاز کردند و توپ و میدان را در اختیار داشتند و تلاش می کردند از سمت راست خط دفاعی بولیوی به دروازه این تیم نزدیک شوند. در 30 دقیقه ابتدایی بازی دو تیم خطاهای زیادی در مرکز زمین مرتکب شدند. در این دقایق تیم سرخیو باتیستا بهتر بود و اور بانگا تلاش می کرد تا با همکاری با مسی، او را در موقعیت گلزنی قرار دهد.
کارلوس تبس نیز حرکاتی از سمت چپ انجام می داد اما آرژانتینی ها نمی توانستند با عبور از خط دفاعی بولیوی روی دروازه کارلوس آریاس خطرساز شوند. اسکیل لاوسی و تبس هر دو موقعیت ها را در گوشه محوطه جریمه به دست آوردند اما نتوانستند از این موقعیت ها استفاده کنند.
15 دقیقه پایانی نیمه اول با حرکات شتاب زده ستاره های آرژانتینی همراه بود. در مقابل بازیکنان بولیوی از اینکه دروازه شان را بسته نگه داشته بودند، اعتماد به نفس پیدا کرده بودند. استبان کامبیاسو، خاویر ماسچرانو و بانگا در موقعیت سازی مشکل داشتند و این مسئله مسی را مجبور می کرد که برای گرفتن توپ به عقب برگردد. در واقع همین عدم ارتباط مناسب بین خطوط میانی و حمله ضربه زیادی به آرژانتینی ها در نیمه اول زد.
باتیستا در آغاز نیمه دوم دی ماریا را به جای کامبیاسو به زمین فرستاد تا تیمش در این نیمه هجومی تر کار کند اما برخلاف این تغییر، این بولیوی بود که پیش افتاد. روی یک ضربه کرنر توسط جاسمانی کامپوس، ضربه نه چندان محکم روخاس از اور بانگا گذشت و وارد دروازه آرژانتین شد. بعد از این گل که هواداران آرژانتینی حاضر در ورزشگاه را ساکت کرد، حرکات شتاب زده بازیکنان آرژانتین آغاز شد. لاوسی دو بار پیاپی توپ را به میان تماشاگران فرستاد و حرکات دی ماریا نیز چنگی به دل نمی زد.
 در حالی که 25 دقیقه به پایان دیدار باقی مانده بود، مارسلو مارتینز می توانست در موقعیتی تک به تک با سرخیو رومرو بولیوی را 2-0 پیش بیندازد. اما رومرو با خروج از دروازه، اجازه نداد شانس های آرژانتین به کلی از بین برود.
 در فاصله 15 دقیقه به پایان بازی، سرانجام سرخیو آگوئرو روی همکاری زانتی و دی ماریا، با یک ضربه والی خیره کننده بازی را به تساوی کشاند. آرژانتینی ها برای زدن گل پیروزی فشار زیادی روی دروازه حریف آوردند اما این اتفاق رخ نداد تا بولیوی با یک امتیاز با ارزش از زمین خارج شود. آرژانتینی ها در بازی بعدی روز پنج شنبه مقابل کلمبیا قرار خواهند گرفت و بولیوی به مصاف کاستاریکا خواهد رفت.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

رييس فدراسيون بدمينتون گفت : اولويت اول اين فدراسيون شناخت نوجوانان و جوانان مستعد در اين رشته ورزشي و ايجاد زمينه هاي قهرماني براي آنان است،به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون ، محمدرضا پوريا روز يكشنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ورزشي ايرنا اظهار داشت : براساس نظريه هيات رييسه فدراسيون توجه به رده سني نوجوانان و جوانان در سطح كشور از مهمترين برنامه هايي بود كه در دستور كار قرار گرفت. وي افزود : بر اين اساس مقرر شد كه هيات هاي بدمينتون سراسر كشور بحث استعداديابي را در دستور كار خود قرار داده و نوجوانان و جوانان مستعد را زير نظر قرار داده و برترين هاي اين رشته را به فدراسيون معرفي كنند.

برای دیدن متن کامل خبر به قسمت ادامه مطلب مراجعه کنید

javahermarket


ادامه مطلب
نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

مدير تربيت بدني دانشگاه كاشان گفت: تيم بدمينتون دانشجويان دختر اين دانشگاه، قهرمان مسابقات دانشگاه هاي منطقه سه كشور شد،به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون 'سعيد حلاج باشي' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: با اين قهرماني اين تيم جواز حضور در مسابقات قهرمانان مناطق كشور كه در سال 91 برگزار خواهد شد را كسب كرد. وي افزود: در اين دوره مسابقات تيم دانشگاه اصفهان و صنعتي قم به ترتيب مقامهاي دوم و سوم اين مسابقات را به دست آورد. وي خاطر نشان كرد:در رقابتهاي انفرادي اين دوره از مسابقات نيز 'سودابه تقي زاده' از دانشگاه صنعتي قم به مقام نخست دست يافت و'لنا ملازم' از اصفهان و 'زينب بوجاري' از قم و' فرشته رحيمي'از كاشان به طور مشترك مقام سوم را كسب كردند. به گفته وي، در رشته دوبل اين مسابقات نيز تيم دو نفره 'فاطمه چاوشي زاده'،'مهشيد بساره' از قم رتبه اول و 'مرضيه سيدي' و 'زينب قاسمي' از كاشان، به مقام دوم نايل شدند. مدير تربيت بدني دانشگاه كاشان گفت:'فائزه سادات خادمي' و 'شيدا معيني' از كاشان و 'فائزه توحيدي' و 'منا حق شناس' هم از دانشگاه اصفهان مقامهاي سوم دوبل اين مسابقات را بطور مشترك بدست آوردند. اين دوره از مسابقات به مدت سه روز با حضور تيم هاي دانشگاه هاي اصفهان، صنعتي اصفهان، قم، صنعتي قم، اراك، شهركرد و كاشان در سالن ورزشي دانشگاه كاشان برگزار شد.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

سرپرست هيات بدمينتون استان مركزي گفت: دو هزار و 500 نفر در استان در رشته ورزشي بدمينتون فعاليت دارند،احمد رضا حري افزود: اين هيات در شهرستانهاي تابعه استان فعال است و تقويم ورزشي نيز به صورت منظم برگزار مي شود. وي گفت: در 24تيرماه جاري با حضور مدرسان مطرح فدراسيون بدمينتون كشور كلاس مربيگري جهت به روزشدن دانش مربيان در استان برگزار خواهد شد. وي افزود: مسابقات انتخابي بدمينتون خردسالان استان مركزي نيز روز جمعه با حضور 32 ورزشكار از نقاط مختلف استان در سالن ورزشي شركت پالايش نفت امام خميني (ره) شازند برگزار شد. حري ادامه داد: در پايان اين مسابقات 9 نفر از بهترين هاي اين رده سني به عنوان تيم منتخب استان براي حضور در رقابتهاي بدمينتون خردسالان كشور كه 24 تيرماه جاري در كرمان برگزار خواهد شد، انتخاب شدند. وي خاطر نشان كرد: توانمندي و استعداد خردسالان بدمينتون باز استان رضايت بخش و چشم گير است كه اميدواريم در مسابقات كشوري افتخار آفرين شوند. وي گفت‌: در زمينه غني سازي سازي طرح اوقات فراغت نيز مدرسه بدمينتون در سالن اختصاصي مجموعه ورزشي شهداي پنجم مرداد اراك راه اندازي و تشكيل شده است .

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

Klitschko camp ready to defeat hit-and-run boxer Haye

Ukrainian IBF, IBO and WBO heavyweight World Champion Wladimir Klitschko and his challenger British WBA World Champion David Haye (right) face off after a press conference in Hamburg. Ahead of Saturday s unification bout, Klitschko s trainer Emanuel Steward says he expects the same hit-and-run tactics from Haye as the British champion used to win his world heavyweight title.

اين مسابقه بزرگ كه با استقبال ميليوني تماشاچيان برخوردار بود در حالي برگزار شد كه با كوري هاي دو طرف روبرو بود و از هيجان زيادي برخوردار بود كه در شروع راند اول دو حريف به  ارزيابي از هم پرداختند .و اين مبازه ادامه پيدا كرد و در هر راند Klitschko نفر برتر راند بود و اين مسابقه به صورت رالي ادامه پيدا كرد كه در پايان راند 13 مسابقه به نفع Klitschko تمام شد .يعني اين چهره به پايان رسيد .

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

مسابقات انتخابي بدمينتون نوجوانان و نونهالان بانوان خوزستان به مناسبت عيد مبعث، هشتم تيرماه برگزار مي‌شود. به گزارش وبلاگ عشق بدمینتون،مريم‌ كرم‌نژاد، نايب‌رييس هيات بدمينتون خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: اين مسابقه، اولين دور رنكينگ بدمينتون‌ استان در سال جاري است و تاكنون ورزشكاران اميديه، ميان‌كوه، ماهشهر و اهواز براي شركت در مسابقات اعلام آمادگي كرده‌اند. كرم‌نژاد ادامه‌داد: سهميه هر شهرستان هشت نفر است و رقابت‌ها به صورت انفرادي و دونفره آزاد برگزار مي‌شود. مسابقات به صورت تك‌حذفي و در صورت كم‌بودن تعداد شركت‌كنندگان و كافي بودن زمان، به صورت دوحذفي انجام مي‌شود. وي افزود: پيش‌بيني‌ام براي تعداد شركت‌كنندگان نزديك به 40 نفر است. در هر رده سني 12 نفر انتخاب شده و در اردويي كه پيش از برگزاري مسابقات كشوري انجام مي‌شود، شركت خواهند كرد. از بين اين افراد 9 نفر به مسابقات كشوري اعزام مي‌شوند. نايب‌رييس هيات بدمينتون خوزستان تصريح‌كرد: مسابقات قهرماني كشور نوجوانان شهريورماه در سمنان و مسابقات نونهالان 21 تيرماه در ساوه برگزار مي‌شود.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 20 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , badminton-sh-bojnourd.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com