بدمینتون شهرستان بجنورد

بدمینتون

 

 

بيست و نهمين دوره مسابقات ورزشي بدمينتون دانش آموزان پسر مقطع ابتدايي سراسر كشور روز دوشنبه با قهرماني تيم استان قم در مجموعه ورزشي شهيد چمران رامسر پايان يافت،به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون،'قربانعلي سهرابي' رييس اداره تربيت بدني اداره كل آموزش و پرورش مازندران به ايرنا گفت: تيم هاي بدمينتون استان هاي فارس و مركزي به ترتيب دوم و سوم اين مسابقات را به دست آوردند. وي افزود: در رشته بدمينتون يك نفره، مهدي انصاري از زنجان و محمدباقر ترابي از قم به ترتيب اول و دوم شدند و محمد مهدي زاده و نعيم الدين موسوي نژاد هر دو از قم مشتركا به مقام سوم اين رقابتها دست يافتند. در رشته بدمينتون 2 نفره، علي رسوخي و محمد صليب از مركزي اول شد، سجاد اماميان و سيدعلي علوي از خراسان رضوي دوم شد و عباس بهجتي و سامان دهقاني از يزد و عليرضا خليليان و يوسف نوريان از اصفهان مشتركا سوم شدند. جام اخلاق اين دور از مسابقات به تيم بدمينتون استان مازندران اهداء شد. بيست و نهمين دوره مسابقات ورزشي بدمينتون دانش آموزان ابتدايي سراسر كشور روز پنجشنبه هفته گذشته با حضور 90 ورزشكار در قالب 17 تيم با بيست داور در مجموعه ورزشي شهيد چمران شهرستان رامسر آغاز شد. شهرستان رامسر هر ساله در فصل تابستان ميزبان مسابقات ورزشي دانش آموزي سراسر كشور است.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

آرام  سجادي ملي پوش تيم بدمينتون گفتكه جهت حضور در رقابت‌هاي آسيايي بدمينتون نوجوانان كه در هند برگزار مي شود به تمرينات خود ادامه مي‌دهيم و از شرايط روحي خوبي برخورداريم. به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون ،آرام سجادي ملي پوش بدمينتون باز تيم ملي نوجوانان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شنبه 11 تير ماه مسابقات آسيايي پوناي هند آغاز مي شود و ما براي حضور در اين رقابت‌ها به تمرينات خود ادامه مي‌دهيم تا روز اعزام كه فعلاً از سوي فدراسيون به اطلاعمان نرسيده است.وي خاطرنشان كرد: تيم سه نفره ايران از شرايط روحي خوبي برخوردار است و ما تمام سعيمان را در اين رقابت‌ها انجام خواهيم  داد تا بتوانيم سربلند باشيم.سجادي در ادامه گفت: با توجه به حضور بدمينتون‌بازان قدر آسيايي در اين رقابتها از شانس مدال آوري خيلي كمي در اين رقابت‌ها برخورداري ولي با تمام قوا و روحيه در اين رقابت‌ها حاضر مي شويم.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

كاي يون و فو هايفنگ از چينتيم بدمينتون چين به چهار عنوان قهرماني دررقابتهاي بدمينتون سو پر سري اندونزي دست يافت، بهگزارش و بلاگ عشق بدمينتون در اين رقابتها به غير از طلاي سينگل رقابتها ، بقيه مدالهاي طلا به چينيها رسيد، اين در شرايطي بود تيم ميزبا نتوانست هيچ يك از عناوين قهرماني را از ان خود كند در سينگل مردان لي چونگ وي از مالزي به عنوان نخست رسيد،اين قهرماني در شرايطي بود كه ستاره بدمينتون چين ،لين دان نتوانست حتي به دور سوم راه يابد و از شو سا سا كي ژاپني شكست خورد،پيتر گيد درمي خواست كه بر اي دومين بار در چهاردمين رويارووي بر لي چونگ وي غلبه كند،اما سختترين شكست ممكن را متحمل شد و لي چونگ ويي با نتايج ۲۱-۱۱و ۲۱-۷ به برتري رسيد تا يكي از بهترين با زيها را در سال جاري به نمايش  بگذارد و در فاصله شش هفته تا رقابتهاي جهاني خود را به عنوان  يكي از شانسهاي نخست قهرماني اين  رقابتها مطرح كند.

برای دیدن متن کامل خبر به قسمت ادامه مطلب مراجعه کنید

javahermarket


ادامه مطلب
نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 



داریوش فروغی یکی از پیشکسوتان پرافتخار ورزش بدمینتون به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون انتخاب شد.به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، محمدرضا پوریا طی حکمی داریوش فروغی را به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون بدمینتون منصوب شد.وی یکی از نخستین ملی پوشان بدمینتون حرفه ایی ایران واز شهر بدمینتون خیز مسجد سلیمان است که در سال 1353 در بازی های آسیایی تهران حضور داشت.فروغی علاوه بر حضور موفق در عرصه مربیگری بیش از 12 سال مسول هیئت استان خوزستان و دبیر هیئت استان اصفهان بوده و در حال حاضر به عنوان کارشناس ارشد سازمان تربیت بدنی در اصفهان مشغول به فعالیت است. همچنین محمدرضا پوریا در حکمی دیگر مظفر خدائیان را به عنوان دیگر عضو کمیته فنی فدراسیون بدمینتون منصوب کرد. خدائیان که بیش از 30 سال در ورزش بدمینتون سابقه دارد پیش از این رئیس هیئت شهرستان سمنان بوده است. وی یکی از مربیان موفق و از قهرمانان سابق تیم ملی بدمینتون است.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 
 
 

 مسابقات انتخابي تيم ملي بدمينتون دختران نوجوان براي حضور در مسابقات آسيايي ژاپن 10 تير آغاز مي‌شود.به گزارش وبلاگ عشق بدمینتون به نقل از  باشگاه خبري فارس «توانا»، فدراسيون بدمينتون براي انتخاب تيم ملي نوجوانان دختر در نظر دارد مسابقه‌اي را برگزار كند تا نفرات برتر اين مسابقات را به رقابت‌هاي آسيايي ژاپن اعزام كند. در اين مسابقات كه از 10 تا 12 تير برگزار مي‌شود، هفت بدمينتون‌باز در رده سني زير 15 سال دعوت شده‌اند كه از بين آنها دو ملي‌پوش انتخاب خواهند شد. در رده سني زير 17 سال نيز ثريا آقايي و يسرا بيگي به تيم ملي دعوت شده‌اند. ثريا آقايي در مسابقات زير 19 سال آسيا كه از 14 تير در بخش انفرادي در هند برگزار مي‌شود، شركت دارد. مسابقات نوجوانان نيز آبان‌ماه سال‌جاري در ژاپن برگزار مي‌شود.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

سه بدمينتون باز ايراني دررقابتهاي گراندپري روسيه شركت مي كنند، به گزارش و بلاگ عشق بدمينتون كاوه مهرابي، علي شاه حسيني و سروش اسكندري سه بدمينتون باز ملي پوش كشورمان به منظور كسب امتيازات لازم  برای راه یابی به المپیک 2012 لندن ازسه شنبه هفتم  تیرماه  در مسابقات گراندپري روسيه كه در شهر ولادي وستوك اين كشور برگزار مي شود شركت مي كنند،اين رقابتها با جوايز ۵۰۰۰۰دلاري تا يك شنبه هفته بعد ادامه خواهد داشت،در دور نخست رقابتها مهرابي با كيم چونگ لي از كره شمالي ديدار مي كند، شاه حسيني  در ادامه قرعه هاي بددر تورنمنت هاي اخير با ايوان سوزونوف نفر ۶۸ رنكينگ جهاني ديدار مي كند و اسكندري در شروع حركتش دررقابتهاي انتخابي المپيك به مصاف ادي آندريانوس از سنگاپور كه درررقابتهاي دهه فجر مغلوب خردمندي شده بود مي رود.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

كاوه مهرابي از صعود به فينال رقابتهاي بين المللي بدمينتون كنيا با زماند، به گزارش وبلاگ عشق بدمينتون ،در مرحله نيمه نهايي اين رقابتها كاوه مهرابي بدمينتون باز شايسته كشورمان كه در خشش خوبي در اين رقابتها داشت در برابر ولاديمير مالكوف از روسيه كه بخت دوم قهرماني رقابتها بود قرار گرفت و در دو گيم و با نتايج ۲۱-۱۲ و ۲۱-۱۸ مغلوب اين حريف شد تا به مدال برنز بسنده كند،ديگر فيناليست اين رقابتها رودريگو پاچيكو بازيكن پرويي بود كه بر جوزف آباه از نيجريه غلبه كرد تا فينال اين رقابتها بين بختهاي اول ودوم قهرماني اين رقابتها برگزار شود.مسابقات بین المللی کنیا با حضور بیش از 120  بدمینتون باز از کشور هایی چون آفریقای جنوبی،  مصر، نیجریه، موریس، مجارستان، هند، روسیه، آمریکا، اسلواکی، ترکیه و جمهوری چک از روز پنجشنبه در شهر نایروبی کنیا آغاز شده و یکشنبه با مشخص شدن قهرمان این رقابتها به پایان می رسد.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

اين مسابقات كه با استقبال خوبي  همراه بود  ، با 30شركت كننده برگزار شد و اين نقطه عطفي براي بدمينتون شهرستان بود كه اين چنين استقبالي از اين مسابقات شده بود .

در تاريخ 2/4/1390 یک دوره مسابقه بدمینتون قهرمانی بجنورد در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در سالن اختصاصی هیئت بدمینتون شهرستان بجنورد برگزار گردید .

 این مسابقات که از ساعت 16 آغاز گردیده و تا ساعت22 ادامه داشت به منظور شناسایی تیم بجنورد جهت شرکت در مسابقات استانی برگزار گردیده بود که پس از انجام بازیهایی زیبا نفرات برتر مشخص شدند .

نوجوانان :

1.وكيلي

2.كيارش كمالي

3. آرين رحيم زاده

4. عليرضا شجاعي

 جوانان :

1. علی رحمانی

2. امیر عبدالعلی زاده

3. سپهر محجوری

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: شنبه 4 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

طی نامه ای از فدراسیون سمنان میزبان بدمینتون بازان نوجوان کشور اعلام شد،با اعلام فدراسیون بدمینتون ، سمنان میزبان مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور نوجوانان در بخش آقایان وبانوان گردید.به گزارشوبلاگ عشق بدمينتون به نقل از  روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان سمنان، مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان (دختر) از روز15لغایت 18 شهریور 1390 در سمنان برگزار خواهد شد.دربخش پسران نیز مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان از تاریخ 28 لغایت 31 شهریور ماه سال جاری در سمنان برگزار خواهد شد.

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: شنبه 4 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

كاوه مهرابي

کاوه مهرابي بدمينتون باز کشورمان که براي کسب سهميه المپيک 2012 لندن در مسابقات بين المللي کنيا حاضر شده است با شکست حريفي از نيجريه راهي مرحله نيمه نهايي شد.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون بدمينتون، کاوه مهرابي صبح امروز در مرحله يک چهارم نهايي مسابقات بين المللي کنيا مقابل جينکام ايفرايمو قهرمان آفريقا از کشور نيجريه قرار گرفت و با شکست حريف خود به ديدار نيمه نهايي اين رقابتها راه يافت. مهرابي که تاکنون کسب حداقل مدال برنز خود را قطعي کرده است براي راهيابي به ديدار نهايي بايد ولاديميرمالکو از کشور روسيه را از پيش روي بردارد.
شاه حسيني ديگر بدمينتون باز کشورمان در مرحله يک چهارم نهايي مقابل بخت يک قهرماني مسابقات از کشور پرو قرار گرفت و در يک ديدار نزديک بازي را واگذار و از دور مسابقات حذف شد.
مسابقات بین المللی کنیا با حضور بیش از 120  بدمینتون باز از کشور هایی چون آفریقای جنوبی،  مصر، نیجریه، موریس، مجارستان، هند، روسیه، آمریکا، اسلواکی، ترکیه و جمهوری چک از روز پنجشنبه در شهر نایروبی کنیا آغاز شده و یکشنبه با مشخص شدن قهرمان این رقابتها به پایان می رسد.


 

 

 

 

 

 

javahermarket

نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: شنبه 4 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 20 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , badminton-sh-bojnourd.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com