بدمینتون شهرستان بجنورد

بدمینتون شهرستان بجنورد

بدمینتون

علي شاه حسيني

 

كاوه مهرابي

 

 

 

 

 

 

محرابی و شاه حسینی نمایندگان بدمینتون ایران هریک با کسب دو پیروزی راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای بین المللی بدمینتون کنیا شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، کاوه مهرابی و علی شاه حسینی دو بدمینتون باز کشورمان به منظور ارتقاء رنکینگ بین المللی خود برای راه یابی به المپیک 2012 لندن ازپنجشنبه 2 تیر در مسابقات بین المللی کنیا حضور یافتند.
بر این اساس علی شاه حسینی که در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود، در دورهای دوم "پیتر ماینا" از کشور کنیا را برد و صبح جمعه در دور سوم این رقابتها "ادوین اکرینگ" حریف قدرتمند اوگاندایی خود را 2 بر 1 (18-21 21-19 21-16 ) شکست داد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. شاه حسینی در این مرحله  عصر امروز (4 تیر) مقابل بخت یک قهرمانی مسابقات رودریگو پاچکو از کشور پرو قرار می گیرد.
کاوه مهرابی دیگر بدمینتون باز ایرانی حاضر در این رقابتها پس از استراحت در دور اول، در بازی های دوم  و سوم خود "داون میستری" از کشور میزبان و "جیووانی گرکو" ایتالیایی را 2بر صفر مغلوب کرد تا عصر امروز (4 تیر) در مرحله یک چهارم نهایی مقابل قهرمان آفریقا از نیجریه قرار گیرد.
مسابقات بین المللی کنیا با حضور بیش از 100  بدمینتون باز از کشور هایی چون آفریقای جنوبی،  مصر، نیجریه، موریس، مجارستان، هند، روسیه، آمریکا، اسلواکی، ترکیه و جمهوری چک از روز پنجشنبه در شهر نایروبی کنیا آغاز شده و یکشنبه با مشخص شدن قهرمان این رقابتها به پایان می رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ناصر ׀ تاریخ: شنبه 4 تير 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , badminton-sh-bojnourd.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com